субота, 25 травня 2013 р.

Молодь обирає здоров'я


В Одесі на базі дитячого центру «Молода Гвардія» проводиться обласний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я». Три дні триває свято здорового духу, чудового настрою та щирої дружби. 



З метою популяризації та пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі та підтримки талановитої молоді, відбувся дев’ятий обласний фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров’я». Вже традиційне для Одеської області свято зібрало цьогоріч 34 команди з усіх районів та міст. Гості та члени журі були вражені масштабністю та атмосферою конкурсу, що створювали учасники фестивалю «Молодь обирає здоров’я».


Дев’ятий обласний фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров’я» представлений найрізноманітнішими жанрами: хореографія, вокал, спортивні композиції, театральні мініатюри, а також конкурс плакатів, художніх робіт та фотографій. 

Агітація за здоровий спосіб життя серед української молоді не обмежується участю у 
Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров’я». Протягом року триває всеукраїнський рух, на меті якого просвітницька діяльність – долучити якомога більше української молоді до здорового способу життя, наповнити їхнє життя новими яскравими фарбами без шкідливих звичок.



Загалом, обласний фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров’я» найкраще характеризують наступні гасла: «Молодь має право бути здоровою! Молодь хоче бути здоровою! Молодь вміє бути здоровою! Молодь потрібна нашій нації здоровою!»






.

Немає коментарів:

Дописати коментар